BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Malam Kebudayaan Teater Muzikal Tribut P.Ramlee

Malam Kebudayaan Teater Muzikal Tribut P.Ramlee
@ain_Niaa

Sunday, 2 September 2012

Part 3 (MDS Jun - Nov 2012)

Hello ! seterusnya,byk lg aktiviti2 menarik .. fun giler,kte org kene wat 'chicken dance','banana dance',tommy2..hahaha,banyaklah.. tak kisah la,for me,seriously aku suka sangat MDS nie..penat? hurm,normal la.. tidur tak cukup kan,da la balik bilik lewat mlm,n balik bukan terus tido,kadang2 aku basuh baju , pas2 gosok baju utk esok..yela,kol 4pg aku da bangun.. takkan aku nak kumpul baju utk seminggu kot,,haha...tak sanggup aku,aku tak boleh tengok baju banyak2 nie .. huuu ,,
n last day,MDS aku tanpa segan silu mengalirkan air mata,kte org de sediakan kek utk seme pm..kte org syg dorg,, ;) .. Thanks 4 everything .. n petang tu jgk kte org salam dgn pm2..
yg penting BEST ! I'll never forget that moment .. <3

0 comments: