BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Malam Kebudayaan Teater Muzikal Tribut P.Ramlee

Malam Kebudayaan Teater Muzikal Tribut P.Ramlee
@ain_Niaa

Monday, 25 March 2013

Mimpi !

Malam tadi 25 March 2013, ramainya senior senior investment datang dan masuk kat MIMPI aku .. kenapa ramai ramai datang dalam mimpi ain nie? hahaha.. what a stupid question.. -__- ,,hOhoo..
seriously,lama sangat aku rasa tak terserempak dengan mereka semua nie.. Yupz ! aku yakin ALLAH mendengar dan memakbulkan doaku,bahawa aku TAKNAK terserempak dengan mereka kalau aku jalan2 kat UiTM nie,..sebab aku nak biasakan diri tak jumpa dorang..sebab next sem,sure2 dorang dah takde .. :'( kalau tiba2 sem depan aku rasa apa yang aku rasakan sekarang,tiba tiba je..memang SUMPAH ! janggal gila..waWaaa ~aku mulalah nak melalak time taip nie.. aDOoiii,,,payah .. eh ! SAMBUNG pasal MIMPI tu, dalam mimpi aku tu,mereka semua datang dan pergi melambaikan tangan beramai ramai mengucapkan SELAMAT TINGGAL... 'YA Allah ! tersentak aku dari tidur itu..menangis tiba tiba.. "
Kenapa aku boleh SAYANG dorang??? Ya Allah,hanya doa yang mampu ku iringkan buat mereka semua.. I LOVE YOU ALL.... <3

0 comments: