BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Malam Kebudayaan Teater Muzikal Tribut P.Ramlee

Malam Kebudayaan Teater Muzikal Tribut P.Ramlee
@ain_Niaa

Thursday, 11 April 2013

gila ke?

Hello ! hi ! ..hurm..actually,kali nie tak tahu nak post apa..tulis je la apa yang terlintas kat fikiran nie..
okay ! firstly,nak cakap aku dah berjaya menamatkan sem 2 ..hehhe,baru sem 2..kiranya,sekarang
sedang bercutilah nie ye..so,kat rumah apa yang aku buat? apa lagi,movie,on9,text2,baca novel..hehhe
sebenarnya novel tu baru je beli sebelum balik..hOhoo,, ada 3 cerita .. 'Bila Dah Suka' , 'Bila Tak Sudi' n &
'7 Hari Mencintaiku' .. hOhoo..layan ~ satu cerita dah habis..bengkak mata wOii baca..
then,nak cakap 10 April 2013,my senior yang part 6 sudah berjaya menamatkan zaman diploma dorang..
bestnya lahaiii..tapiiiii SEDIH kan? hmm..maksud gila ke? nak tawu sebab apa? aku tahu dorang punya paper pukul berapa n habis pukul berapa..so,aku yang dah ada kat rumah nie,tengoklah jam masa dorang
masuk dewan n habis paper..detik dorang habis tu,aku tiba tiba je nanges.. GILA KAN??? PELIKKAN???
tak pernah dibuat orang agaknya..tak tahulah kenapa tiba tiba je,bila aku fikir dorang dah habis,aku happy n sedih.. Ya Allah,Tuhan je yang tahu .. okay ! taknak cakap lebih la,, aku menangis sebab aku sayang dorang,n fikir next sem dah tak jumpa dorang semua..tu yang melalak tiba2..hope,ada jodoh jumpa lagi la..
aminnnn ~ :') love them !

0 comments: