BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Malam Kebudayaan Teater Muzikal Tribut P.Ramlee

Malam Kebudayaan Teater Muzikal Tribut P.Ramlee
@ain_Niaa

Thursday, 11 April 2013

Melawan Kesepian


Melawan Kesepian by Dato' Siti Nurhaliza

Lagu nie betul betul emberi makna dalam hidup aku.Aku sering memutarkan lagu ini apabila teringatkan mereka semua.Aku bersyukur dipertemuakn sama mereka walaupun hanya sementara.Alhamdulillah,aku diberi peluang untuk mengenali mereka.SAYANG?hmm,jangan tanyalah.tak mampu aku nak ucapkan kata kata tu.sebab sangat sayang,terlalu sayang.hahaha.kawan aku cakap,'Ain ! hati awak nie lembut sangatlah' ..hahhaa..yeke? Entahlah,aku tak tahu pulak.dah sayang,nak buat macam mana.Aku selalu nyanyi lagu nie,kadang2 nak nye naynyi lagu nie untuk dorang,tapi takpe lah.suara macam apa,haha.better tak payah.aku taknak bertanggungjawab kalau apa apa jadi.hehe.Senang kata,setiap pertemuan aku kena bersedia untuk PERPISAHAN.itulah lumrah kehidupan manusia.sO,nak taknak.kena kuat juga.okay ! siapa mereka ? haha.yang aku cakap sayang2 tu? hehe.biar aku je la yang tawu k . bye !

0 comments: