BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Malam Kebudayaan Teater Muzikal Tribut P.Ramlee

Malam Kebudayaan Teater Muzikal Tribut P.Ramlee
@ain_Niaa

Thursday, 18 April 2013

Sweet memory !

           Assalamualaikum.hari ini aku nak share sikit gambar gambar semasa Malam Kebudayaan Teater Tribut P.Ramlee.Gambar gambar ini ada jugak gambar yang aku ambil dari fb froup pac.hehe.KENANGANNN . Ini adalah salah satu event terbesar PAC 'Performing Arts Club' UiTM,Segamat.Alhamdulillah,semuanya berjalan lancar.Yang paling penting, aku happyyyy sangat.hehe

          Pengalaman baru dalam hidup aku.Aku tak lah hebat,sebab aku cuma koir n watak pon jadi orang kapung je.hehehe.tapi takpe la,pengalaman tu penting.Biarlah bermula dari bawah dulu,belajar apa yang perlu. Tak salah bermula dari bawah kan? :)okay ! so,kalau Free,tontonilah video yang tak seberapa nie ye !chOwww ! byee.. ;)



0 comments: